تاریخ 1400/09/10         ساعت 10:07     گروه خبری خبر های داخلی

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از امروز در جزیره کیش آغاز به کار کرد
تصویر

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از روز سه شنبه 9 آذر ماه در جزیره کیش آغاز به کار کرد. این رویداد نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار خواهد شد.
رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانکداری بین‌المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تأسیس بورس بین‌الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.
در افتتاحیه این نمایشگاه، محمدرضا نوایی لواسانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا دلیری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، ستار هاشمی معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران به سخنرانی پرداختند.
شایان ذکر است؛ گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به همراه شرکت‌های بورسی این گروه در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین سعید محمد مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ودبیر شورای عالی مناطق آزاد و همچنین برخی از مدیران بانکی در نخستین روز از نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از غرفه این گروه بازدید کردند.