تاریخ 1400/09/16         ساعت 10:30     گروه خبری خبر های داخلی

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد
تصویر

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس ، در این مراسم که با حضور دکتر حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و جمع کثیری از مدیران ، روسا ، مسئولین و ورزشکاران رشته های مختلف روز دوشنبه 15 آذرماه در سالن کنفرانس شرکت پازارگاد برگزار شد از قهرمانان هشت رشته ورزشی تجلیل شد.

در آغاز برنامه دکتر نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد سلامتی ، تحرک و پویایی خواستار تداوم فعالیت های ورزشی درسطح منطقه شد. مدیر عامل پازارگاد با اشاره به شرایط سخت بیماری کرونا و تاثیر آن بر فعالیت های ورزشی اظهارداشت :«متاسفانه در دوسال گذشته بیماری کرونا در انجام مطلوب برنامه های ورزشی تاثیر مستقیم داشت و آرزودارم در شرایط فعلی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، مجدد بتوانیم شاهد رونق ورزش و فعالیت های ورزشی درسطح منطقه باشیم .»

در این مراسم از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی با اهدای مدال ، کاپ و حکم قهرمانی تجلیل شد.

ورزشکاران شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در رشته های دومیدانی با کسب یک عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی خوش درخشیدند و در رشته بیلیارد نیزدر جایگاه دوم تیمی قرار گرفتند.

گفتنی است این مسابقات با حضور بالغ بر 600 ورزشکار و در هشت رشته والیبال ساحلی ، شطرنج ، فوتبال چمن مصنوعی ، بیلیارد، دارت بانوان، دومیدانی، تنیس روی میز وشنای آب های آزاد به میزبانی شرکت پازارگاد برگزار شد.